Fortsätt till huvudinnehåll

Kalmar

Idag var det dags att åka ner till Kalmar för att hälsa på syster och hennes sambo. Alltid lika trevligt. När jag fick reda på att det dessutom regnade i Jönköping och det var strålande solsken och varmt här var jag ännu mer nöjd *hehehe*

När vi kom fram fick jag hjälpa föräldrarna att sätta upp taket framför husvagnen vilket visade sig vara svårare än väntat. Så pappa och jag fick dra allt vi kunde.






Senare var det födelsedagsfirande hos syrrans-sambos-svägerska.. Det var också trevligt med fika och trevliga samtal :-)









Senare på kvällen var det dags för den dagliga motionen, för jag kände verkligen att det var så illa nödvändigt efter en massa god mat och fika. Så det blev en walkingrunda med mamma, syrran, hennes sambo och hundarna.





Så, nu är det läggdags. Ny uppdatering kommer troligen i morgon. God natt!

// Mia

Kommentarer