Fortsätt till huvudinnehåll

Träning, träning, träning

Ja, som rubriken visar är onsdagen min träningsdag. Det har blivit så eftersom jag har hästen på onsdagar och även har min KomIgång kurs på Friskis på onsdagar. Man kan säga att det är tur att jag är student för annars hade det aldrig gått ihop sig. Så jag brukar åka upp till stallet vid lunchtid. Mocka, fixa mat och rida på Quattro och sedan åker jag hem. Äter middag och därefter vid 18:30 är det dags för träningen på Friskis.





Hittills har vi gjort en hel del på träningen på Friskis. Vi har fått testa på Gymträning 2ggr, Jympa, Dans (en blandning av dans & fuego) och Core hittills. Idag blir det Spinning, har aldrig testat det förut, men alla som kört det är jättepositiva. Mitt största problem är nog rumpan *hahaha* Inte för att den är ett problem, men får oftast ont av sadeln när jag kör cykel. Vi får väl se hur det går. Ska tydligen vara ansträngande men kul i alla fall.






Nu är det lunchdags, får se vad det blir för gott som kan fiskas fram ut kylen.

Ha det så gott så länge! // Mia

Kommentarer