Fortsätt till huvudinnehåll

Shake it!

Låter roligare än vad det är. Dicker mina shakes och är duktig men de senaste två dagarna har det stått still igen. Hoppas det blir bättre. Tre kilo är det nu, måste ner ett anta till! Den 28:e ska jag ner på födelsedagsfest till Schweiz och då måste jag ta med mig mina shakes. Det ska bli spännande! Hoppas jag kommer igenom tullen med dem! Får nästan fixa ett läkarintyg eller nåt till det, för schweizarna är riktiga jäklar på att krångla till saker. Ska ringa till dietisten idag och höra efter om hon kan hjälpa mig med det.


Utöver shakes får jag ju inte äta något och det är så himla jobbigt verkligen! Häller i mig en massa Fun Light saft hela dagarna för att kunna dämpa begäret efter något annat. Det är ganska kul, för just att få i mig vätska har alltid varit något jag tyckt varit jobbigt. Jag har helt enkelt inte kunnat dricka en massa. Men nu när jag tvingar mig till det har det börjat att gå bättre. Den enda konsekvensen är att jag får gå och kissa typ jämt! *hahaha* Jag går typ fem gånger om dagen + en gång på natten. Förr kunde jag lätt gå en gång på morgonen och en gång på kvällen. Möjligen i undantagsfall någon mer gång mitt på dagen. Men aldrig mer än så. Så nu är det full rulle med drickandet och kissandet, märkligt att skriva om det såhär, men det är ytterligare en ganska stor förändring som är lite smårolig.


Nu ska jag fortsätta med mina vardagssysslor igen, ha det gott! / Mia

Kommentarer