Fortsätt till huvudinnehåll

Midjemått och Träning

Idag känns det betydligt mycket bättre när jag vaknade. Än så länge inga frestelser. Jag kom på att sista gången jag var på läkarbesök i Eksjö så mätte vi omfånget av midjan. Då var omfånget 110cm så jag bestämde mig idag att se om det kanske har förändrats.



Vikten har ju stått still ett tag tills nu (vägde redan 2 kg mindre på vågen i morse!!!) så jag tänkte att jag måste testa. Efter att ha hittat ett måttband mdrog jag ihop bandet på samma ställe som sjuksköterskan gjorde sist och konstaterade att idag är omfånget 104cm. Kan ni fatta att jag är lycklig?!


Så nu blev jag så motiverad att jag kände att jag till och med ville till gymmet. Jag ska lyckas med detta och hör sen! Nu blir det kämpa i ytterligare 25 dagar :-)

Kram på er! / Mia

Kommentarer

Unknown sa…
Du är så duktig Mia! Din resa är inspirerande! När är det dags för operation? Du är stark som kör hårt tycker jag! Kommer bli ett grymt bra resultat av dina ansträngningar. Lycka till inför operationen! Kramar från Josse å Felicia