Fortsätt till huvudinnehåll

Gött & Trött

God morgon, eller god eftermiddag! Beror ju på hur man ser det. Själv har jag jobbat natt natten tills idag och ska även förmodligen jobba kommande natt. Är riktigt trött för första natten måste man typ dygna, för att sova på dagen när jag sovit natten innan funkar inte för mig. Däremot har jag sovit från åtta i morse till ca halv tre idag vilket varit gudaskönt verkligen :)


Som vanligt vägde jag mig när jag gått upp och "tada!!" Nästan tre kilo har jag gått ner, och veckan är inte slut ännu, så minst tre hela kilo blir det denna veckan :D 

Nu efter min "morgonshake" är det dags för gymmet igen. I vanliga fall kör jag ca 30-40 minuter på bandet och därefter 10min rodd och sedan 30min styrka på det men sist körde jag bara på bandet. 60 minuter. Jag känner helt enkelt att jag inte riktigt fixar allt det andra när jag kör shakes, jag har knappt nog med energi till mig själv känns det som. Så jag anpassar helt enkelt min träning till kosten. 

Nu tänker säkert vissa "Men varför går hon på bandet och inte ute??" Jo det finns en väldigt enkel förklaring till det. Jag vill kunna kolla på film samtidigt. Att kunna göra något annat samtidigt gör att tiden går mycket fortare och jag tänker inte på att det är jobbigt. Så för den som inte tycker att det är så kul att gå och framför allt längre, precis som jag. Dig kan jag rekommendera att göra som jag :)

Nu är det dags att åka!

Kram Mia

Kommentarer