Fortsätt till huvudinnehåll

Nöjd!

Hej igen!

Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt. Äter lite lunch innan jag ska ta tag i allt inför att åka ner till min syster i Kalmar och stanna över julhelgerna.

Idag hände något riktigt kul. Hålen på mitt skärp räckte inte till längre, så jag fick göra ett nytt!!!! :-)

Har gått ner ett halv kilo till sedan sist. Så nu har jag klarat 5,5 kilo, snart är jag framme vid nästa mål. 6 kilo är hälften av vad jag ska gå ner, så jag är såååå nära nästa delmål :-) Faktum är att jag inte har gjort något speciellt, mer än att jag faktiskt slarvade med maten härom dagen. Jag åt pizza och jag har druckit rött vin!!! Men jag tror nästan att det är så att chockar man kroppen ibland så får den sig en skjuts på något vis. Nu har jag ju hållit mig stenhårt till LCHF hela tiden sedan jag började. Men just att kroppen inte är van vid kolhydraterna och man sedan återgår till att äta LCHF efter att ha "syndat" lite en dag gör att det händer lite grejer. Så jag funderar på att lägga in en sådan dag då och då. Kanske en gång i månaden???

Jag vet, jag ser trött och sliten ut på bilden, det kan bero på att jag inte gjort mig i ordning ännu. Jag vaknade 11:30 idag *hahaha* Men jag bjuder på den!

Kram på er! / Mia



Kommentarer