Fortsätt till huvudinnehåll

Illamående

Idag har varit en supereffektiv dag. Hämtat grejer från mitt hus i Huskvarna i förrådet i källaren som ska till lägenheten i Värnamo där jag bor nu. 

Passade på att åka förbi några affärer som inte finns i Värnamo och fyndade träningstights och en softshelljacka. Supernöjd!

Väl hemma har allt packats upp och sen kom det. Kände mig svag, sjukt illamående och lite snurrig. Fick lägga mig i sängen och vila en stund. Sedan åt jag lite, men det hjälpte inget. Nu sitter jag ynklig i soffan och tittar på Sex in the City. Bästa ynklighets-serien *garv*. 

Tror det jag känner kan vara biverkningar av tabletterna tyvärr. Det har ju gått så bra hittills, men tydligen inte ovanligt under upptrappningsfasen. Hoppas att det går över snart!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Shoppingrunda

Idag efter att ha varit och fixat med alla kattgrejer gick jag vidare för att handla grejer till mig själv och till min Harro, för han är så söt å gullig. Jag köpte en present till honom. Till mig köpte jag två par skor (ett par "mockasiner" som är jättebra till vardags och att gå lite längre i, för de andas genom sulan från GEOX och ett par klackskor som går bra at ha till jeams till vardags från Belmondo) och flera snygga örhängen. Hade behövt en ny svart kofta, men hittade inte nåt bra, har svårt för att hitta snygga koftor men älskar att ha på mig dem. Måste hålla utkik. Här kommer lite bilder på mina inköp.

Hänt i veckan

Hejsan, Skämt åsido så har det väl inte hänt så jättemycket spännande egentligen. Just nu är det tentaplugg på gång. Men det är ju sååå tråkigt, jag blir galen. När man jobbar säger man att plugga är lätt och när man pluggar så tycker man att jobbet var peanuts. Måste nog i ärlighetens namn erkänna att jag hellre jobbar, men jag pluggar ju för ett högre syfte. För att jag vill jobba som personalvetare och allt som hör därtill. Men allvarligt talat skulle jag helst vilja kasta allt i en sopsäck, knyta ihop den, sparka på den några gånger och sedan lägga den i soptunnan i facket för brännbart. Ungefär så känns det just nu... Men men, bara två av tre år kvar. Ett år har jag ju redan klarat. Bara att kämpa på. Men just nu är jag bara trött på alltihop. På lördag har jag sista tentan och jag vill verkligen klara den. Men just nu känns det som att allt bara är upp och ner i skallen trots att jag läser som en dåre. Det som glädjer mig just nu är alla goa vänner som jag fått göra rolig

Helgen i Holland 16-17 Februari 2008

Lunch at Zeldzaam Afternoon with friends Party with family Sunday afternoon with family