Fortsätt till huvudinnehåll

Operationsbedömning!!!! Herregud!!!

Good news!

Fick just ett samtal från sjuksköterskan på Höglanssjukhuset i Eksjö angående att de vill träffa mig för operationsbedömning. När jag var där sist hade de fått ett mycket seriöst intryck av mig, att beslutet var väl genomtänkt och av rätt skäl.  Jag hade själv sagt att "Ringer ni i morgon så kör jag mina shakes i tre veckor och sedan kan jag lägga mig på bordet, så kör vi" (ungefär).



Naturligtvis ringde jag till min kompis som också genomgått en gastric bypass. Hon har stöttat mig mycket och vi har pratat om hela processen, så det känns skönt att ha någon som verkligen vet hur det är. Så jag berättade och hennes reaktion var: "När du kommit såhär långt så kan det hända att du ligger på operationsbordet om tre veckor."

Helt sjukt!!!



Det kanske är dags snart. Detta gick fort alltså! I ärlighetens namn är jag både glad och chockad. Nu får vi se hur det går på torsdag så hoppas jag på det bästa. Men jag bara måste säga det en gång till "HERREGUD!". Jag är helt uppspelt.



Jag skriver mer när jag vet mer, senast torsdag såklart.

Kram, Mia

Kommentarer