Fortsätt till huvudinnehåll

Den 10:e April 2006 (En måndag efter en fräsig lördag)

Igår vet jag inte riktigt vad som hände. En massa hände men jag vill inte riktigt minnas allt.
I lördags hände också en del, det vill jag minnas. Först var det förfest hos en vän. Hände inte så mycket, prata, kolla tv (med avstängd volym?!) och lyssna på musik. Sedan var vi på Twin City i Jönköping. Det var riktigt kul faktiskt. Först åt vi, pizzorna där är så grymt goda! Där är pizzorna som de ska vara. Det är så de är när man verkligen är i pizzornas hemlad, Italien. Där bakar man pizzorna i vedäldade ugnar. Jag och Johannes (min pojkvän) delade på en California (kyckling, ost, ananas, guacamole). Riktigt gott! Sedan blev det tre driknar under kvällen, mina favoriter; Sex on the beach, Cosmopolitan och San Fransisco. Sedan var det dans, men det var katastrof! På Twin var det så mycket folk så man var som i en sardinburk när man skulle dansa, man kunde knappt röra sig och när man hade stått där i två-tre minuter höll man på att kvävas. Jag undrar verkligen om man inte hade släppt in alldeles för mycket folk, för det verkar ju inte klokt. Skulle det börja brinna så skulle folk klämmas ihjäl på vägen ut, alla skulle inte ens hunnit ut innan hela huset stått i brand. Tycker nog att någon mydighet borde kolla upp det. Idag sitter jag i skolan, som vanligt. Idag ska vi göra en inlämningsuppgift i word. Så himla tråkigt så jag tror jag dör. Kan ju redan word och så ska man sitta här och lära sig det. Känns ju helt meningslöst. Skulle hellre velat ligga kvar hemma i sängen och sova. Men så är det, man får inte alltid som man vill...

Kommentarer